Vieraskirja
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
|
ilpo:
|
|
Hyvä POJAT !
seurataan matkaa mielenkiinnolla
Lippu korkealla tsemppiä !
Ilpo,Hanna,Gerbera |
|
12.10.2009 19:38:11 |
|
|
Steik: |
|
Pitihän se arvata, että Possen jäsenten läsnäolo jäädyttää Mahtiankkojen kädet. :D
Joko ruokavalio alkaa näkyä fyysisessä preesenssissä? ;) |
|
12.10.2009 11:03:09 |
|
Tommi: |
|
Supersize me -projekti on käynnissä, mutta jatkuva tarpominen pitkin katuja imee kyllä mehuja. Tarkoitus oli punnita porukka matkan alussa ja lopussa, mutta kun se nyt jäi, niin täytyy tyytyä silmämääräiseen arviointiin. |
|
|
Kaitsu: |
|
Pitääpä seurata silmä kovana, jos vaikka pääsette telkkariin. |
|
11.10.2009 22:29:59 |
|
|
: |
|
Hienosti teidän matka näyttää ALKANEEN!Mutta suuri länsi odottaa.Täällä on hirvestys alkanut,yksi saatu eräksi. Rautaista Reisua Ruoveden Pojat.terveisin Mummu Vaavu Muru ja Topi |
|
11.10.2009 19:27:17 |
|
|
Tuksa: |
|
Hyvä poijaat! Pitäkää lippukorkealla. |
|
11.10.2009 11:23:00 |
|
|
Riitta-Jaakon äiti:
|
|
Hyvää jatkoa reissullenne; ei vielä pahalta näytä. Oikein hyvää jatkoa koko porukalle terveisin Riitta H. |
|
10.10.2009 20:06:00 |
|
|
Bebis: |
|
JYPin kuva lämmitti kyl sydäntä aikalailla:) |
|
10.10.2009 14:50:16 |
|
|
"Nino":
|
|
reissu näyttää startanneen hyvin, hieno huomata että sielläkin ymmärtävät keskisuomalaisen jääkiekon päälle..:) myös mäkkäri info lämmitti mieltä!:) kannustakaa teukka ja saku ilmiliekkeihin! ja loistavaa reissun jatkoa! |
|
10.10.2009 10:58:22 |
|
|
Vito: |
|
en tunne teit mut hauska seuraa teijän reissua ku ite oon lähössä reissuun jouluna,mut toisinpäin,mites teijän auto hommattiin ja paljon makso?mitä siihen kuuluu ja miten se palautus!hyvää reissua! |
|
09.10.2009 23:57:32 |
|
Reissaajat: |
|
Moro
Auto hommattiin netistä e-Autovuokraamosta hinnasta ei ole tarkkaa tietoa, kun joka hintaan täällä tunnutaan lisäävän jos jonkinlaista veroa, käsittelylisää, jättömaksua, palvelumaksua... Toivotaan, että hinta asettuu jonnekin 1000€ alapuolelle.
Hinta sisältää ajoluvan joka jantterille sekä tankillisen bensaa. Auto jätetään toiselle puolelle kannasta. |
|
|
AR: |
|
Kiva kuulla, että olette kaikki hengissä ja perillä ekan päivän jälkeen. Erityisesti JYPin kuva lämmitti sydäntä...! Muuten voisin yhtyä noihin Timpan kommentteihin tuossa alapuolella. |
|
09.10.2009 18:58:02 |
|
|