Vieraskirja
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13
|
T.V.: |
|
Kiva nähdä, että olette turvallisesti perillä. Matkaanne mielenkiinnolla seuraten, vanhana "äitihahmona" ehkä hieman huolestuneena. Pitäkää toisia kädestä kiinni, kun ylitätte katua :) |
|
09.10.2009 11:40:43 |
|
|
Serviisia:
|
|
Onnea New York! Olemme laajentaneet toimintaamme ja avanneet New Yorkin konttorimme osoitteessa 120 East 31 St, NY. Asiakaspalvelumme tavoitat osoitteessa newyork@servia.fi. |
|
09.10.2009 09:51:50 |
|
|
Teppo: |
|
Aika upeeta äijät! Hyvää matkaa. |
|
08.10.2009 23:31:49 |
|
|
Testaaja:
|
|
Korjattu. |
|
08.10.2009 15:13:51 |
|
|
Kati: |
|
Nyt toimii IE:llä. |
|
06.10.2009 15:35:19 |
|
Tommi: |
|
Viitsisitkö vielä vilkaista tuota kuvagalleriaa, kun se leviää, jos joku kuva on epämääräisen kokoinen. |
|
|
Tommi:
|
|
Vieraskirjassa on vielä jotain pientä toimintahäiriötä. Ainakin Internet Explorerilla käytettäessä viestejä ei pysty jättämään. Mozilla Firefoxilla homma toimii niin kuin pitääkin. Yritämme saada homman fudaamaan myös muilla selaimilla ennen matkaa. |
|
06.10.2009 11:10:18 |
|
|
#1: |
|
:D
Pitää varmaan vielä katsoa kertaalleen ennen reissua ko. leffa ja ottaa mallia Vegasin visiitille. Loistava pätkä! |
|
26.09.2009 18:14:47 |
|
|
Steik:
|
|
Kuten eräs opetuselokuva Road Movie -genressä opastaa, ei Las Vegasin lähellä kannatta pysähdellä, koska se on lepakkoseutua.
Pitäkää huolta etenkin #1:stä, joka on "too weird to live, and too rare to die". |
|
19.09.2009 15:10:48 |
|
|
Sanna:
|
|
Moi!
Aikas siisti reissu teillä edessä!
Harmi Ville kun et pääse Trelle bilettään,
vanhetaan tyylikkäästi molemmat;)
-Sanna |
|
18.09.2009 23:09:39 |
|
|
Tommi:
|
|
Vieraskirja on nyt toiminnassa. Saa laittaa viestiä tulemaan. Nyt on virallinen domainkin toiminnassa www.radalla.com |
|
18.09.2009 15:03:58 |
|
|